×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انتشار رندرهای گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۶ در آستانه معرفی رسمی

رندرهای مذکور توسط وب‌سایت WinFuture منتشر شده‌اند و به خوبی ضخامت این گوشی هوشمند را نشان می‌دهند. گفتنی است ضخامت این مدل با استناد به مشخصات اعلام شده توسط «مرکز صدور گواهی‌ تجهیزات مخابراتی» برابر با ۱۰٫۳۹ میلی‌متر خواهد بود.

بدین ترتیب ROG Phone 6 به میزان ۰.۱ میلی‌متر از نسل قبلی خود ضخیم‌تر است و از قرار معلوم ضخیم‌ترین مدل در تاریخ سری راگ فون خواهد بود.

از سوی دیگر ادعا شده که وزن این مدل نسبت به نسل قبلی با ۱ گرم افزایش به میزان ۲۳۹ گرم رسیده است. البته این مقدار همچنان ۱ گرم کمتر از مدل‌های ROG Phone 2 و ۳ خواهد بود.

انتشار رندرهای ROG Phone 6 ایسوس

مشخصات احتمالی ایسوس راگ فون ۶

مشخصات احتمالی این گوشی مورد انتظار ایسوس را مواردی نظیر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر پشتی Dot-Matrix شامل می‌شوند.

همچنین گفته شده که حداکثر رم این مدل ۱۸ گیگابایت و حداکثر فضای ذخیره‌سازی آن ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود. البته بنابر گزارش «رولند کوانت» از WinFuture، ایسوس قصد دارد این مدل را در ترکیبی از گزینه‌های ۸ و ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی برای رم و گزینه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی جهت فضای ذخیره‌سازی روانه بازار کند.

   انتشار رندرهای ROG Phone 6

همچنین با استناد به گفته‌های ایسوس، این مدل ظاهرا یکی از نخستین گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد.

در پایان باید گفت که هم اکنون اطلاعات خاصی از قیمت این دستگاه در دست نیست اما با وجود قیمت ۱۰۰۰ دلاری مدل پایه راگ فون ۵، در نسل بعدی نیز احتمالا شاهد شروع قیمت‌ها از همین سطح خواهیم بود.

برچسب ها :

-----
----------------