×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت از روابط عمومی شرکت مس

 به گزارش رویداد جدید به نقل از مس پرس، حسین زاده قشمی رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت در این بازدید از نزدیک در جریان روند برنامه فعالیت ها و نحوه اطلاع رسانی و ارتباطی روابط عمومی شرکت ملی مس قرار گرفت.
وی با اشاره به ایجاد هم افزایی در میان روابط عمومی های فعال در حوزه صنعت و معدن گفت: مسئولیت های اجتماعی یکی از مقوله های حائز اهمیت است. اما طراحی الگوها و مدل های جدید برای انجام فعالیت های بیشتر و خلاقانه بسیار لازم و ضروری است.
رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت در ادامه گفت: برای ایجاد و تحقق روشی خلاقانه در ایفای مسئولیت های اجتماعی، لازم است تا از نهادها و سازمان هایی که در این زمینه فعالیت کرده اند دعوت کنیم تا مدل ها و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.
وی بیان کرد: در مجموع با مطرح شدن مدل های مختلف، می توان نظر به اهمیت موضوع و توانایی های هر بخش و امور مدلی را برای انجام برنامه های رسانه ای و ارتباطی در بخش معدن و حوزه مسئولیت اجتماعی در نظر گرفت.
در جریان این بازدید محمد قراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مس که با همراهی مسؤلان واحدهای این مدیریت همراه بود در خصوص فعالیت های رسانه ای، نشریات و اقداماتی که در راستای پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک در سطح شرکت مس و مجتمع ها صورت گرفته است، توضیحاتی را ارائه کردند.


-----
----------------