مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، در جلسه بررسی بودجه شرکتهای تابعه که با حضور جمعی از معاونان و مدیران شرکت تشکیل شد، بر ضرورت تدوین برنامه براساس بودجه تأکید کرد.
نشست هماندیشی توسعه راهبردی صنعت مس، با حضور دکتر سیدمصطفی فیض، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، دکتر محمدرضا شمس، دبیر فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، معاونان شرکت مس و جمعی از کارشناسان و صاحبنظران، در فرهنگستان علوم برگزار شد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، نقش مطالعات راهبردی را در پشتیبانی علمی از تصمیمسازیهای کلان، تدوین اسناد بالادستی توسعه صنعت مس و طراحی راهبردهای توسعه، حائز اهمیت دانست.
جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان همزمان با آغاز پویش مردمی کاشت نهال «ریشه در وطن داریم»، با حضور در شهر سرچشمه، این حرکت را لبیکی عملی به فرمان رهبر معظم انقلاب و گامی مؤثر در مسیر آبادانی و توسعه پایدار کشور دانستند.
شرکت ملی صنایع مس ایران با راهاندازی موکب «شهدای صنعت مس» در شهرهای کرمان، رفسنجان و شهربابک، همگام با حضور مردمی در حمایت از وطن، جلوهای از همراهی صنعت با جامعه را به نمایش گذاشته است.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، همزمان با تحویل سال نو و حلول ماه شوال، با حضور در مجتمع مس سرچشمه ضمن بازدید از تعمیرگاه معدن و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید فطر و سال نو، از تلاش تمامی کارکنان شرکت مس قدردانی کرد.
در آستانه فرارسیدن سال نو و عید سعید فطر، دکتر سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بههمراه مهندس محمودی معاون توسعه صنعتی و کنترل تولید، دکتر پورافغان معاون سرمایه انسانی و مهندس محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک، از فرآیند تولید این مجتمع بازدید کردند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در بازدید از کارخانجات اسید و اکسیژن مجتمع مس سرچشمه، روند تولید در این کارخانجات را بررسی کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دیدار با جمعی از نمایندگان کارگران، با تأکید بر اولویتهای مدیریتی شرکت در حوزه منابع انسانی، گفت: وجه همت ما در شرکت ملی مس، برقراری عدالت در پرداختها در همه ردههای مسئولیتی و ارتقای کیفیت جبران خدمات در سطوح مختلف سازمان است.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به جایگاه جهانی ذخایر مس ایران، گفت: کشور ما با دارا بودن بیش از ۶۶ میلیون تن ذخایر مس و رتبه ششم جهانی، از ظرفیتی کمنظیر برخوردار است که با مدیریت هوشمندانه میتواند به رشد اقتصادی و توسعه زنجیره صنعت مس منجر شود.
در نیمقرن گذشته، رشد اقتصادی و ارتقای استانداردهای زندگی، موجب افزایش چشمگیر تقاضای انرژی و کاهش محسوس ذخایر فسیلی شده است؛ بهگونهای که برآوردها نشان میدهد این منابع طی ۳۰ تا ۴۰سال آینده بهتنهایی پاسخگوی نیاز جهانی انرژی نخواهند بود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تأکید بر نقش مسئولیتپذیر صنعت در رویدادهای ملی گفت: حضور مؤثر در کنار مردم، بخشی جداییناپذیر از مأموریت ملی شرکت مس است.
استاندار کرمان و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، شامگاه سهشنبه نهم دیماه، با حضور در گلزار شهدای کرمان، ضمن ادای احترام به مقام شهدا، بویژه سپهبد شهید حاجقاسم سلیمانی، از ستاد جهادی درمان و مدیریت بحران شرکت مس و نمایشگاه فرهنگیـ تبیینی «در مسیر ایرانمَرد» بازدید کردند.
رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان در مراسم روز ملی مس همکاری چشمگیر شرکت مس با دانشگاه ها را نمونه از تعامل صنعت و دانشگاه عنوان کرد و افزود: ارتباط دانشگاه ولیعصر رفسنجان با شرکت صنایع ملی مس ایران بسیار چشمگیر است.
معاون راهبری و نظارت بر شرکتهای شستا خواستار تدوین برنامه سه ساله و تعیین اولویتهای تجاری شرکت صنایع مس شهید باهنر شد.
مدیرعامل بانک سینا به همراه هیأت همراه از مجموعه صنایع مس شهید باهنر کرمان بهعنوان یکی از مشتریان ارزنده منطقه جنوب شرق کشور بازدید کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تحول در مدل حکمرانی این شرکت را منوط به بهرهگیری از نوآوری و فناوری دانست و تأکید کرد: ملیمس از کسبوکارهای نوظهور فناورانه حمایت میکند تا بهرهوری و ظرفیتهای تولیدی را ارتقا دهد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو بر تسریع در عملیات اجرایی طرح مس جانجا (استان سیستان و بلوچستان) تاکید کرد.
مهندس خدامراد احمدی طی حکمی نفیسه صفارنیا را به عنوان مدیر حوزه مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه صنایع ملی مس ایران منصوب کرد.
همزمان با سفر دکتر امینحسین رحیمی وزیر دادگستری به شمال سیستان و بلوچستان، نشست هماندیشی با حضور دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک صنعت و معدن، حجتالاسلام والمسلمین موحدیراد رئیسکل دادگستری استان، دکتر محمد سرگزی و دکتر فرهاد شهرکی نمایندگان مردم سیستان و محمدنور دهانی نماینده مردم سراوان در محل فرمانداری ویژه زابل برگزار شد.
همزمان با سفر دکتر امینحسین رحیمی وزیر دادگستری به شمال سیستان و بلوچستان، نشست هماندیشی وزیر با مدیران، معتمدین و بزرگان اقوام و طوایف روز پنجشنبه ۸ آبانماه ۱۴۰۴ در محل فرمانداری ویژه زابل برگزار شد.
۲ ابَرپروژه مجتمع مس سونگون با حمایت های ایمیدرو و افزایش سرعت در اجرا، به پیشرفت قابل ملاحظه ای دست یافته اند. راه اندازی فاز جدید تغلیظ و ۲۰۰ هزار تنی کاتد، سبب کامل شدن زنجیره ارزش افزوده در مجموعه شرکت ملی مس خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه صنایع ملی مس ایران از تکمیل و افتتاح کارخانه آهک خاتونآباد تا پایان سال جاری خبر داد.
معاون توسعه صنعتی و کنترل تولید شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: تحقق طرح کیمیا (کاتد یک میلیون تنی ملی مس ایران) یک انقلاب بزرگ در میزان GDP و رشد اقتصاد کشور ایجاد خواهد کرد.









