×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جمع کارکنان مجتمع مس شهربابک حضور یافت

در این بازدید که با حضور جمعی از معاونان و مدیران انجام شد، مدیرعامل شرکت مس با حضور در جمع کارکنان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان و تبریک سال نو، از تلاش کارکنان مس شهربابک قدردانی کرد.

دکتر فیض با تأکید بر جایگاه حیاتی نیروی انسانی در صنعت گفت: تلاشگران جبهه اقتصادی، ستون‌های اعتلای تولید ملی هستند و ما قدردان نقش ارزشمند تمامی کارکنان عرصه تولید مس هستیم.

-----
----------------