×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
تولید عبور مستقیم در ایران خودرو یک اقدام جهادی بود

به گزارش رویداد جدید به نقل از ایکوپرس- امیر هوشنگ روشن آزاده مدیر حوزه مدیرعامل در این نشست با بیان این‌که در پنج ماهه اخیر اتقافات مثبتی در گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه‌های مختلف صورت گرفته، گفت: کاهش خودرو های کف از بیش از ۸۲ هزار به ۲۳هزار دستگاه و افزایش تیراژ تولید و عرضه به بازار از جمله آن است.
وی ادامه داد: با توجه به تاکید ریاست محترم جمهوری در خصوص تعداد خودروهای مجاز در پارکینگ، در حال حاضر تعداد خودروهای کف به کم‌تر از عدد تعیین شده رسیده که البته با همت جهادی تمامی کارکنان ایران خودرو و شبکه تامین به زودی صفر خواهد شد.
مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو گفت: در دوران تحریم، تولید خودرو بدون کسری قطعه اقدام سختی است، اما با تاکیدات مدیرعامل گروه، از اول خرداماه دیگر خودروی ناقصی از خط تولید خارج نشده است و در خردادماه امسال رکورد تولید کامل در خرداد پنج سال اخیر را شکستیم.
روشن آزاده با تاکید بر توجه ویژه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به معیشت کارکنان گفت: مدیرعامل ایران خودرو در کنار توجه به افزایش تولید، به تامین نیازهای پرسنل در حوزه های معیشتی و مالی توجه ویژه ای دارند و اقدامات زیادی در این خصوص صورت گرفت که سبب افزایش رضایتمندی کارکنان شود و این موضوع عامل مهمی در افزایش کیفیت محصولات نیز خواهد بود.
وی روحانیون را خط مقدم ارتباط با کارکنان دانست و افزود: با توجه به ارتباط مستقیم و بی واسطه، مسایل، دغدغه ها و درخواست کارکنان دریافت و برای رفع آن برنامه ریزی می شود که سبب ایجاد آرامش خاطر در میان آنان شده است.
حجت الاسلام هاشم اله یار پور مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی نیز در این نشست، ضمن قدردانی از مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای یک‌پارچه‌سازی حوزه فرهنگی گفت: برنامه های فرهنگی هم‌سو با اهداف دولت به صورت یک پارچه و با تعامل بهتر انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: روحانیون به عنوان نماینده مدیریت در میان کارگران با برقراری ارتباط خوب و دوستانه، درخواست های آنان را به مدیران ارشد منتقل می‌کنند. 
مدیر ارتباطات ایران خودرو نیز در این نشست به تعامل مثبت با ائمه جماعات گروه اشاره کرد و افزود: با توجه به این‌که روحانیون ارتباط نزدیکی با کارکنان دارند، جلسات متعددی برای تعامل بیش‌تر و استفاده بهتر از ظرفیت های ائمه جماعات برگزار شده است.
محمود نیک دهقان ادامه داد: انعکاس دستاوردهای حاصله برای معرفی ایران خودرو نوین به جامعه با جدیت بالا در قالب برنامه های نظام‌مند ارتباطی در دستور کار قرار دارد. 
وی افزود: رسیدن به شرایط مطلوب فعلی در فضای کسب و کار تحریم و محدودیت، تولید خودرو بدون کسری قطعه، پاسخگویی به نیاز مشتریان در کنار افزایش رضایت آنان و از همه مهم‌تر رفع نیازهای معیشتی بیش از ۵۰ هزار نفر از کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو با راهبری صحیح مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و مدیر حوزه مدیرعامل محقق شد.
وی افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته و افزایش رضایت کارکنان، انتظار می رود با همکاری ائمه جماعات و اجرای برنامه های مختلف تلاش بیش‌تری برای افزایش این رضایت‌مندی صورت گیرد.
وی با بیان این که شرکت های روسیه در حال الگوبرداری از ایران خودرو برای مقابله با تحریم هستند، افزود: تولید خودرو در روسیه به دلیل اعمال تحریم توسط کشورهای غربی با مشکلات متعددی مواجه شده و خودروسازان روسی به دنبال استفاده از تجربه ایران خودرو در مقابله با تحریم ها هستند.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو با بیان این که تحریم مانند جنگ، شرایط سختی را برای جامعه ایجاد کرده، گفت: همان‌طور که هشت سال جانانه در زمان جنگ مقاومت کردیم، باید تک تک ما، مسوولانه سهم خود را برای تولید و توسعه ادا کرده و به فکر نجات صنعت کشور از شرایط تحریم باشیم.
در این دیدارحجت السلام حسین سرزعیم، رییس ستاد اقامه نماز ایران خودرو نیز ضمن قدردانی از اقدامات مثبت صورت گرفته در حوزه فرهنگی گفت: روحانیون مستقر در گروه در خط مقدم ارتباط با کارکنان قرار دارند و با روحیه بالا و تعامل مثبت، پاسخ‌گوی سوالات و درخواست های کارکنان هستند و مسایل مطرح شده را به مدیران منتقل می کنند. 
سرزعیم افزود: ۲۰ محور در حوزه های مختلف کاری، تولیدی، منابع انسانی، فرهنگی به عنوان آسیب های موجود در سطح شرکت، کارشناسی و استخراج شده که باید با همت، همدلی و همراهی تمامی کارکنان و مدیران سطوح سازمانی رفع شوند. 
مسوول ستاد اقامه نماز ادامه داد: ائمه جماعات با همدلی و مشارکت و همکاری با کارکنان ایران خودرو و به صورت جهادی و دست در دست هم برای توسعه و تعالی شرکت کوشش می‌‌کنند.


-----
----------------