×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دستاورد درخشان بانک سینا در کاهش مطالبات غیرجاری به کمتر از ۲ درصد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌‌عمومی بانک سینا؛ علیرضا تقدیری در این مراسم ضمن تبریک آغاز هفته کرامت، با قدردانی از تلاش تمام همکاران در برنامه‌ریزی و راه‌اندازی شعبه جدید اظهار امیدواری کرد افتتاح این شعبه منشاء خیری برای مشتریان باشد و به سودآوری بیشتر بانک کمک کند.
قائم‌مقام بانک سینا مردم منطقه را شایسته بالاترین تکریم‌ها دانست و اظهار داشت: بانک‌ها باید با حفظ کرامت انسانی و به نحو شایسته به مردم خدمت‌رسانی کرده و در راستای تکریم مطلوب مشتریان و ارتقاء بهره‌وری شعب فعالیت کنند.
تقدیری با مثبت توصیف کردن شاخص‌های عملکردی بانک سینا در سال گذشته، بر برنامه‌ریزی و تلاش مدیران و کارکنان برای تداوم این عملکرد مثبت در سال جاری تأکید کرد.
وی در ادامه به موفقیت‌های به‌دست‌آمده در حوزه وصول مطالبات اشاره کرد و گفت: کاهش مطالبات غیرجاری بانک به کمتر از ۲ درصد دستاورد درخشانی است که نقش مهمی در تامین منابع و افزایش توان تسهیلات‌دهی بانک در جهت کمک به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی کشور ایفا خواهد کرد.
مدیر منطقه فارس، کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم با تأکید بر این نکته که افتتاح شعبه جدید در راستای سیاست‌های توسعه شعب و تنظیم شبکه بانک و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر صورت گرفته است، افزود: توسعه شبکه شعب این امکان را می‌‌دهد که مشتریان به خدمات بانکی مورد نیاز خود دسترسی بهتری داشته باشند.
بابک رستگار خاطرنشان ساخت: با گشایش شعبه جدید در شهر جهرم، تعداد شعب منطقه به ۱۷ شعبه افزایش یافت.
گفتنی است در این مراسم موسی راستگو، مدیر سرمایه‌های انسانی و امیر‌علی ابراهیمی مدیر حراست بانک نیز حضور داشتند.


-----
----------------