×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کاهش قیمت تمام شده پول و افزایش درآمدهای کارمزدی در بانک شهر

به گزارش رویداد جدید به نقل از  روابط عمومی بانک شهر، دکتر رحیم طاهری،گفت: با اصلاح ساختار، مدیریت صحیح منابع، برنامه ریزی دقیق و مدون برای وصول مطالبات و ارائه خدمات متمایز به شهروندان؛ توانسته ایم شاهد یک روند مطلوب در کاهش قیمت تمام شده پول در بانک و افزایش درآمدهای کارمزدی باشیم.
وی با بیان اینکه کاهش قیمت تمام شده پول یکی از مهمترین عوامل سودآوری در بانک هاست، تصریح کرد: استقبال شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات بانک شهر و به تبع آن، افزایش و جذب سپرده های با کیفیت نیز تاثیر بسزایی بر کاهش ریسک تمرکز بانک داشته است.
دکتر طاهری با اشاره به اینکه توسعه بانکداری الکترونیک نیز از دیگر عوامل غیرمستقیم موثر بر کاهش بهای تمام شده پول است، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال گسترده ای که از خدمات پیشخوان های شهرنت و سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر شده است؛ در تلاش هستیم سبد محصولات در این حوزه را نیز در سال جاری افزایش دهیم.
رئیس هیات مدیره بانک شهر در پایان با تاکید بر اینکه صورت های مالی بانک شهر نیز نشان از بهبود شاخص های بانکداری حرفه ای در این بانک دارد، خاطرنشان کرد: به دنبال افزایش سهم بانک از بازار نقدینگی و پولی جامعه در سال جاری بوده و این مهم را نقطه عطف دیگری در موفقیت های خود می دانیم.


-----
----------------