×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دستورالعمل های اجرایی و سیستم رتبه بندی HSE در مجتمع های فولادی تثبیت شد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران ، دکتر فاطمه نعیمی با بیان مطلب فوق در خصوص اقدامات انجام شده از سوی این مدیریت اظهار داشت : در بازه زمانی ۸ مرداد تا ۱۲ مهرماه سال جاری برنامه های بازدید و برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای واحدهای ” HSE ” طرح های هفتگانه فولادی به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این بازه زمانی در مباحث سیستمی و مدیریتی ۸۰ سوال و در مباحث فنی و عملیاتی ۱۱۱ سوال برای شرکت کنندگان طرح و راجع به آن ها آموزش های لازم ارائه و بازخوردهای آن ها جمع آوری شد.

مدیرواحد “HSE” شرکت ملی فولاد ایران با اشاره به ضرورت برگزاری این برنامه ها و بازرسی ها از طرح های تابعه و بدست آوردن نتایج کلی و فرصت های بهبود خاطر نشان ساخت : در مبحث تدوین مستندات بالادستی موضوعاتی همچون : ایجاد سیستم ، رتبه بندی پیمانکاران ، یکپارچه سازی دستورالعمل های” HSE ” کلیه مجتمع های فولاد ، تدوین راهنمای گزارش دهی، تدوین راهنمای مدیریت پسماند مطرح و نسبت به اجرایی شدن آن ها تاکیدات لازم صورت گرفت.

دکتر نعیمی درخصوص کلاس ها و جلسات آموزشی افزود: برگزاری دوره آموزش مدیریت ایمنی فرایند (پی اس ام )با توجه به ماهیت فرایندی مجتمع های احیاء برگزاری دوره آموزشی سیستم فرماندهی رویداد (ای سی اس) آموزش اصول بازرسی ایمنی عملیات و برگزاری دوره های تخصصی ایمنی در چهار حوزه ایمنی کار در ارتفاع ، داربست بندی ، باربرداری و ایمنی برق ازجمله مهمترین مواردی بود که در این مدت در طرح های فولادی تابعه به مرحله اجرا در آمد.

مدیر واحدHSE شرکت ملی فولاد ایران در خاتمه این گفت و گو در خصوص برنامه های اجرایی انجام شده گفت : برگزاری نشست های هم اندیشی و تورهای” HSE ” مدیران مجتمع های فولادی ، تدوین و اجرای مکانیزم ممیزی داخلی “HSE” شرکت ملی فولاد ایران ، ازمهمترین مواردی بود که به مرحله اجرا در آمد.


-----
----------------