×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر مجتمع مس سونگون منصوب شد

 به گزارش رویداد جدید به نقل از مس پرس، مدیرعامل شرکت مس در مراسم تکریم و تودیع جهانگیر رضوی و معارفه معبود عباس‌زاده که عصر روز جمعه ۱۴ مردادماه برگزار شد، از زحمات ارزشمند مهندس رضوی در طول تصدی پست مدیریت مجتمع تقدیر کرد.

دکتر رستمی با اشاره به اینکه دکتر عباس‌زاده فردی متدین، جوان و شایسته است، گفت:  امیدوارم ایشان با کار جهادی بتوانند در جایگاه جدید منشا خیر در منطقه بوده و مجتمع مس سونگون را در نیل به افق ترسیمی خود و خدمت‌رسانی به کشور و مردم شریف منطقه به عنوان مجموعه‌ای سرآمد و کارآمد یاری کند.
بر اساس این گزارش، همچنین جهانگیر رضوی به عنوان مشاور امور مهندسی و ساخت داخل مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران منصوب شد.

گفتنی است دکتر معبود عباس زاده متولد روستای کرویق شهرستان ورزقان، مدرس دانشگاه و دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت بازرگانی از دانشگاه یزد بوده و ترجمه و تالیف بیش از ده کتاب در حوزه مدیریت استراتژیک را در پرونده علمی خود دارد.

همچنین از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاونت راهبری هلدینگ‌های شستا، مدیریت سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی شستا، مدیریت برنامه‌ریزی و نظارت بر شرکت‌های صندوق بازنشستگی صدا و سیما، عضو هیات مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس، مدیریت و فعالیت در نظام بانکی و بیمه‌ای و بازار سرمایه و مشاور و مدیر پروژه‌های طراحی سند راهبردی صنایع معدنی و صنعتی اشاره کرد.


-----
----------------