×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در پی اعلام تعطیلی سراسری به دلیل گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای ۱۱ و ۱۲ مردادماه سال جاری، شعب کشیک این بانک در روزهای یاد شده از ساعت ۹:۱۵ تا ۱۱:۴۵ خدمات ضروری بانکی را به مشتریان ارجمند ارائه خواهند کرد.

شعب کشیک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۱۱و ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲
استان تهرانتهرانپارس، سهروردی شمالی، بلوار اندرزگو، آفریقای شمالی، میدان هفت‌تیر، شهرری، فلکه صادقیه، جمهوری، سعادت‌آباد
سایر استان‌هاشهدای کرج، شریعتی بابل، گلسار رشت، آزادی قزوین، ارتش تبریز، سرداران ارومیه، امام خمینی مشهد، میدان آزادی کرمان، توحید اصفهان، صفائیه یزد، زند شیراز، طالقانی اهواز

شایان ذکر است بنابر اعلام بانک مرکزی، در بازه زمانی مذکور سامانه‌های ساتنا و چکاوک تعطیل بوده و دستور پرداخت و پردازش چک در این سامانه‌ها انجام نخواهد شد. همچنین پردازش سامانه پایا مشابه سایر روزهای تعطیل و با یک چرخه واحد (۱۲:۴۵) خواهد بود.

گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند با استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک به‌ویژه اینترنت‌بانک و اپلیکیشن همراه‌نوین اغلب خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت غیرحضوری دریافت کنند.

علاوه بر خدمات یادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ در تمام ایام هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پشتیبانی از مشتریان ارجمند هستند.


-----
----------------