×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزوده شدن دو محصول جدید بیمه زندگی به سبد محصولات بیمه سامان

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، شیما آراء با بیان این که میانگین سنی جامعه در حال افزایش است و در نتیجه کشور به طراحی محصولات بیمه زندگی متناسب با نیازمندی های سالمندان نیازمند است، گفت: بر همین اساس، طراحی و ارائه محصول مراقبت بلندمدت سالمندی در دستور کار شرکت بیمه سامان قرار گرفت.

وی با بیان این که شرکت بیمه سامان موفق شده است مجوز ارائه این محصول را از بیمه مرکزی دریافت کند، افزود: در ۳ ماه پایانی امسال، این محصول به بازار عرضه خواهد شد.

آراء همچنین یکی از نیازمندی های مهم افراد در دوران بازنشستگی را دریافت مستمری دانست و تبدیل بیمه عمر به بیمه مستمری را یکی از راه حل ها برای مشکلات معیشتی عنوان کرد.

وی افزود: شرکت بیمه سامان با توجه به این مساله، طراحی محصول بیمه نامه مستمری را عملیاتی کرد و این محصول نیز به سبد بیمه عمر شرکت اضافه خواهد شد.

معاون فنی بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان با بیان این که توسعه فروش بیمه های زندگی، جزو اهداف استراتژیک این شرکت است، گفت: اکنون حدود ۴۰ درصد پرتفوی شرکت بیمه سامان را بیمه های زندگی تشکیل می دهند.

او بیمه عمر و تشکیل سرمایه، بیمه سنوات بازنشستگی، بیمه عمر مانده بدهکار، بیمه عمر زمانی انفرادی و بیمه عمر و حوادث گروهی را از جمله محصولات موجود در سبد بیمه زندگی این شرکت عنوان و خاطرنشان کرد: ارائه محصولات و خدمات با کیفیت، باعث جلب رضایت بیمه گذاران شده است، به گونه ای که در ۸ ماهه اول امسال با رشد ۴۰ درصدی در بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان، حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان حق بیمه از این محل وصول شده و تعداد بیمه نامه های زندگی شرکت به ۵۰ هزار فقره رسیده است.

آراء با تاکید بر این که شرکت بیمه سامان، محصولات خود را متناسب با نیاز بازار طراحی می کند، اظهار امیدواری کرد با ادامه این روند نه تنها رضایت مشتریان بیش از پیش جلب شود، بلکه ضریب نفوذ بیمه نیز افزایش یابد.


-----
----------------