×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انجام تعهدات بیمه دانا در قبال حادثه‌دیدگان و شهدای دانش‌آموزِ عملیات تروریستی کرمان

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا و هیئت همراه در نشست مشترکی که در محل آموزش‌وپرورش شهر کرمان برگزار شد،  با مدیرکل و دیگر مسئولان آموزش‌وپرورش این استان دیدار و درباره مهم‌ترین مسائل، مشکلات و دغدغه‌های بیمه‌ای فرهنگیان به‌ویژه شهدای دانش‌آموز به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

مدیرعامل بیمه دانا در این نشست ضمن عرض تسلیت در پی حادثه تروریستی اخیر در گلزار شهدای کرمان و بیان اینکه مردم این دیار طی سال‌های اخیر درد و رنج بسیاری را متحمل شده‌اند، گفت: بخشی از خسارت‌ها و تعهدات بیمه دانا در خصوص حادثه‌دیدگان بابت غرامت بیمارستانی و هزینه‌های بستری و درمانی پرداخت شد.

وی همچنین خواستار تسریع در پرداخت سایر هزینه‌های درمانیِ مربوط به مجروحین فرهنگی و دانش‌آ‌موزِ حادثه تروریستی اخیر و تکمیل مدارک و پرونده‌های بیمه‌شدگان این حادثه شد.

دکتر رضا جعفری در ادامه ضمن تأکید بر اهمیت رسیدگی فوری و جدی به پرونده حادثه‌دیدگان، به شهدای حادثه تروریستی اخیر به‌ویژه شهدای دانش‌آموز نیز اشاره کرد و افزود: شرکت بیمه دانا در خصوص شهدای دانش‌آموز این حادثه تروریستی تعهداتی دارد که هم از بُعد تکالیف قانونی و هم اجتماعی برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی همچنین در بخش دیگری از این نشست با بیان اینکه خدمت‌رسانی به معلمان و فرهنگیان در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی بیمه داناست، بر لزوم تکریم ایشان تأکید و عنوان کرد: نگاه ما همواره به قرارداد وزارت آموزش‌وپرورش، راهبردی و بلند‌مدت است.

گفتنی است در ابتدای این نشست نیز، رضا رضایی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان، ضمن عرض تسلیت به دنبال شهادت جمعی از هموطنان عزیز کشورمان در پی این حادثه تروریستی، از حضور مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه در این شهر و همدردی با حادثه‌دیدگان، مجروحان و خانواده‌های شهدای دانش‌آموز، همچنین خدمات‌رسانی سریع، توجه و رسیدگی شرکت بیمه دانا در این خصوص تشکر و قدردانی کرد.

وی طی سخنان خود در این نشست، به تعامل سازنده بین شرکت بیمه دانا و آموزش‌وپرورش در یک سال گذشته اشاره و افزود: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم همه رشته‌های بیمه‌ای آموزش‌وپرورش را تحت پوشش بیمه دانا قرار دهیم.

وی همچنین ضمن ارائه آماری از حق بیمه پرداخت‌شده از سوی آموزش‌وپرورش استان کرمان به بیمه دانا و اشاره به  مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های بیمه‌ای فرهنگیان به‌ویژه فرهنگیان بازنشسته، اختصاص باجه‌ای ویژه جهت رسیدگی به امور بیمه‌ای و خدمت‌رسانیِ مطلوب‌تر به فرهنگیان و معلمانِ استان کرمان را خواستار شد.

گفتنی است مدیرعامل بیمه دانا و هیات همراه همچنین در این سفر، در گلزار شهدای کرمان حضور یافتند و طی دیدار با مجروحان، حادثه‌دیدگان و خانواده‌ی شهدای دانش‌آموزِ این حادثه ضمن ابراز همدردی، بابت درد و رنج این عزیزان از ایشان دلجویی کردند.
 


-----
----------------