×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید دکتر احمدی مدیرعامل بانک شهر از نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در دومین روز از برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) که با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش در حال برگزاری است، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد، ضمن بازدید از غرفه بانک شهر در این نمایشگاه، میزبان جمعی از مدیران عامل و اعضای هیات مدیره پتروشیمی های سراسر کشور بود.

دکتر احمدی با قدردانی از زحمات تک تک همکاران و تلاش های آنان برای حضور موفق بانک شهر در این رویداد مهم، گفت: با تکیه بر توان همکاران متعهد و افزایش ظرفیت های خدمت رسانی به فعالان حوزه پتروشیمی خواهیم توانست نقش مهم تری در گسترش و توسعه این صنعت داشته باشیم.

این گزارش می افزاید، بانک شهر با حضور در نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ضمن افزایش حمایت ها از فعالان این صنعت، به معرفی دستاوردهای خود در حوزه مالی و بانکی پرداخته است.

در بزرگترین گردهمایی و رویداد نمایشگاهی تخصصی صنعت پتروشیمی که با حمایت و مشارکت بانک شهر؛ و با هدف معرفی آخرین دستاوردهای صنعت پتروشیمی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز به کار کرده است، بیش از ۱۵۰ شرکت دانش بنیان حضور دارند.


-----
----------------