×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
محصولات جدید فناورانه بانک شهر در اسفند ماه رونمایی می شود

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک شهر، حسام حبیب اله در حاشیه برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم، تصریح کرد: ابزارها و محصولات جدیدی را با هدف پاسخ دهی بهتر به نیازهای مشتریان طراحی و به زودی ارائه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اکثر مشتریان بانک شهر به خصوص فعالان صنعت پتروشیمی علاقمند هستند که بیشتر خدمات خود را بر بستر خدمات فناوری اطلاعات دریافت کنند، افزود: محصولات جدید فناورانه بانک شهر، قطعا برای تمامی مشتریان بزرگ ما از جمله شرکت های فعال حوزه پتروشیمی جذاب خواهد بود.

حبیب اله در ادامه با اشاره به حضور مثمرثمر بانک شهر در نمایشگاه ایران‌پتروکم، تصریح کرد: بانک ها و موسسات مالی و اعتباری نقش کلیدی در توسعه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی دارند؛ یکی از مهم ترین نقش های بانک ها تامین منابع در این حوزه است.

وی با بیان اینکه تامین مالی به روش سنتی هم اکنون توسط اکثر بانک ها در کشور انجام می شود، تاکید کرد: بانک شهر با استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی و تلاش برای ارائه خدمات متمایز به مشتریان؛ برنامه ای جامع برای تامین مالی به روش های نوین دارد .

معاون فناوری اطلاعات بانک شهر خاطرنشان ساخت: این بانک مفتخر است که در نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم محصولی را اختصاصی برای تامین مالی حوزه پتروشیمی و نفت و گاز ارائه کند و در واقع تامین مالی به روش زنجیره ای را انجام دهد.


-----
----------------