×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری تور آموزشی با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از اعضای شبکه فروش شرکت بیمه سامان

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در روز نخست این رویداد پنج روزه که جمعی از اساتید فعال در رشته های مدیریت رفتار سازمانی، منابع انسانی، بازاریابی و فروش حضور داشتند، «نیما کیمیایی» از اساتید رشته مدیریت کسب و کار با تاکید بر این که رعایت اصول مذاکره، از ابتدایی ترین الزامات و اصول بازاریابی است، گفت: امروزه «مذاکره هیپنوتیزمی» در توسعه کسب و کارها به ویژه در کسب و کار شبکه فروش بیمه بسیار اهمیت دارد، به گونه ای که از آن به عنوان پیشرفته ترین شیوه اثرگذاری بر مشتریان یاد می کند.

محتشمی از دیگر اساتید حاضر در این دوره نیز با محوریت «روانشناسی رهبری»، موارد با اهمیتی را پیرامون ویژگی رهبران سازمان‌ها و نیز ایجاد محرک های روانی و رفتاری بر اعضای شبکه فروش در راستای ایجاد انگیزه و تحول در آنها بیان کرد.

مجید جلالی پیشکسوت فوتبال نیز در روز سوم این گردهمایی، درباره اصول، روش ها و تکنیک های مربی گری در فوتبال و شیوه های انگیزه دادن به تیم و آنالیز بازیکنان به سخنرانی پرداخت.

در این گردهمایی، سرپرستان فروش موضوعات اثرگذار مرتبط با نقشه راه و ۱۲ گام در مسیر موفقیت در کنار الزامات شبکه سازی و توسعه آن در بیمه سامان را با هم بررسی کردند.

در پایان این گردهمایی، از برترین های شبکه فروش شرکت بیمه سامان در حوزه فروش بیمه های زندگی قدردانی به عمل آمد.


-----
----------------