×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بربسیج امکانات در راستای توسعه طرح های عمرانی و توسعه ای شهرداری مشهد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجار زاده به همراه اعضای هیات مدیره، هیأت عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران با حضور دراین جلسه در جریان مشکلات شهرداری مشهد قرار گرفت و ضمن بررسی مشکلات و آشنایی با موانع توسعه طرح های شهر مشهد، راهکارهای لازم را برای تقویت وتوسعه همکاری های گسترده بانک با شهرداری مشهد در راستای تکمیل طرح های خدمات شهری مشهد ارائه داد.

وی با اشاره به وجود امام رئوف حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) و حضور زائران بی شمار در شهرمقدس مشهد گفت: بانک ملی ایران در راستای حمایت از زیرساخت های استان خراسان رضوی و به ویژه مشهد مقدس نگاه ویژه ای به شهرداری مشهد در راستای توسعه و پیشرفت پروژه های عمرانی این شهر دارد.

دکتر نجارزاده با بیان این که حضور بانک در توسعه و تکمیل طرح های عمرانی شهر مشهد با برکت است، افزود: بانک ملی ایران با تمام ظرفیت و توان و با داشتن قابلیت های متعدد و وجود ابزارها و امکانات مالی متنوع در جهت تسهیل خدمت رسانی به زائران عزیز امام رضا (ع) تلاش خواهد کرد و آن را یکی از افتخارات خود می داند. 

وی در این جلسه اضافه کرد: بانک ملی ایران آمادگی دارد با توجه به منابع مالی خوبی که در اختیار دارد با تامین مالی، مشارکت و سرمایه‌گذاری به توسعه زیرساخت های شهر مشهد کمک کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود در این جلسه ضمن تأکید بر توجه به نیازهای شهر مشهد به ارائه خدمات نوین مالی و منابع جدید، تولید محصول ویژه و خدمات مبتنی بر نیاز این شهردر راستای رضایت زائران را از جمله اولویت‌های اجرایی و برنامه‌های عملیاتی بانک برشمرد. 

دکتر نجارزاده ادامه داد: بانک ملی ایران مصمم است در راستای تاکیدات دولت محترم از طریق ظرفیت های مالی خود  و ایجاد همکاری های مشترک با شهرداری مشهد در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر مقدس مشهد، گام های موثری بردارد.

در این دیدار نیز محمدرضا قلندر شهردار مشهد خدمات بانک ملی ایران در شبکه بانکی را منحصربفرد و ویژه دانست و افزود: از گذشته همکاری و تعاملات بسیار زیاد و سازنده ای شهرداری مشهد با بانک ملی ایران در پیشبرد طرح های عمرانی داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت های فرهنگی ، مذهبی و اقتصادی شهر مشهد، این اراده وجود دارد که همکاری ها در حوزه های متعدد و متنوع تری با بانک نیز ایران گسترش یابد .

وی در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های شهرداری مشهد، به بیان نقطه نظرات خود و تشریح درخواست های شهرداری از بانک ملی ایران پرداخت.

در بخشی از این جلسه اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران پیرامون تقویت زمینه های همکاری مشترک و افزایش تعاملات گسترده به بیان مسائل و موضوعات مهم و اساسی بانک در امور اعتباری، نهضت ملی مسکن، تمرکز منابع، ساماندهی شعب با کمک شهرداری و پرداخت به موقع تسهیلات پرداختند.


-----
----------------