×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تفاهم‌نامه همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا شد

روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «علیرضا دانشی» مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، گفت: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تابع شرکت ملی نفت و گاز ایران با ۴۵ میدان و ۶۵ مخزن هیدروکربوری بزرگ و کوچک در گستره‌ای افزون بر ۴۰۰هزار کیلومتر مربع از استان بوشهر تا شمال خوزستان، حدود ۸۰ درصد نفت خام و ۱۶ درصد گاز کل کشور را تولید می‌کند.
«دانشی» در دیدار با مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اظهار داشت: توسعه همکاری‌ها با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در گرو رضایت‌مندی کارکنان این شرکت است که تا کنون رضایت‌مندی خوبی از این ارتباط کسب شده است.
وی ادامه داد: در پی آن هستیم تا به صورت تدریجی از سایر طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بهبود وضع معیشتی کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، به نحو مطلوب استفاده کنیم.
«مجتبی سخنور» مدیر شعب بانک در استان خوزستان با اشاره به اینکه برکات قرض‌الحسنه بی‌شمار است، گفت: طبق وعده خداوند در آیه ۲۴۵ سوره بقره، قرض‌الحسنه برکاتی چندین برابر فزون‌تر به قرض‌دهنده اعطا می‌کند و صورت‌های مالی شفاف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نشان‌دهنده عمل به این وعده الهی است.
وی بیان کرد: باعث افتخار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است بخشی از تلاش‌های شبانه‌روزی بیش از ۴۲هزار نفر از جهادگران عرصه تولید در شرکت نفت و گاز را جبران کند.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خوزستان، اظهار کرد: چشم‌انداز ما عمق‌ دادن به خدمات و تسهیل در ارائه خدمات بانکی است، امیدواریم همکاری بانک با این شرکت در سایر طرح‌های بانک توسعه یابد.
در پایان تفاهم‌نامه همکاری در قالب اعتبار در حساب بین ۲ نهاد امضا شد.


-----
----------------