×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حمایت مالی از شرکت‌های فعال حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ماموریت پست بانک ایران است

 به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در پنل نخست «اولین کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد دیجیتال» که صبح امروز ۱۶ آبان ماه در اصفهان برگزار شد، با تاکید بر اینکه
پست‌ بانک ایران اعتقاد ویژه‌ای به اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان دارد، ادامه داد: تا پایان مهر ماه ۱۴۰۲، تعداد ۴۸ فقره وام به مبلغ سه هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر پست بانک ایران در ۴۰۳ شعبه  و ۵ هزار و ۷۲۳ باجه بانکی روستایی به مردم کشور به خصوص روستاییان خدمات مالی و بانکی ارائه می‌کند، افزود: در حال حاضر باجه‌های بانکی روستایی ۴۴ خدمت مالی و بانکی را به مشتریان در مناطق محروم و دور افتاده ارائه می‌دهند.
شیری با اشاره به نقش پست بانک ایران در رونق اقتصادی روستاها و اشتغال‌زایی گفت: تسهیل و دسترسی هر چه بیشتر روستاییان به خدمات متنوع بانکی به توسعه بیشتر اقتصاد روستا کمک خواهد کرد.
مدیرعامل پست بانک ایران افزود: اولویت پست بانک ایران توسعه اشتغال در مناطق محروم و روستایی است و با توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زا در روستاها، برنامه دولت برای برقراری عدالت و جلوگیری از مهاجرت روستاییان اجرا می‌شود.


-----
----------------