×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رفع موانع تولید شرکت ها، مهم ترین اولویت مدیران بانک ملی ایران در سفر به زنجان

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی  بانک ملی ایران، علی اشرف یوسفی قیاسی ضمن بررسی درخواست های تولیدکنندگان اثرگذار و کارآفرینان شرکت های دانش بنیان استان گفت: با عنایت به دستور مدیریت عامل بانک دکتر نجارزاده تکلیف داریم در راستای تحقق شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تمام تلاش خود را به کار گیریم تا بتوانیم در راستای جهاد اقتصادی قدم موثری برداریم و همانند ادوار گذشته در کنار دولت مردمی به برنامه های راهبردی معیشتی آحاد جامعه بپردازیم.

هادی خانی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی نیز نقش بانک ملی ایران را در تمامی شاخص های توسعه اقتصادی کشور حائز اهمیت دانست و ضمن رضایت از عملکرد بانک، خواستار تلاش مضاعف در گشایش تامین منابع مالی واحد‌های تولیدی و رفع مشکلات مالی خانوارها شد.

مدیر امور شعب منطقه یک کشور در این سفر ضمن بازدید از چندین شرکت تولیدی از جمله شرکت آنا کیمیا منگنز ،آنا شیشه و پارس سویچ، در جلسه ای که با حضور مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره این شرکت ها برگزار شد، بر تکمیل  زنجیره ارزش و ارائه خدمات  مختلف  تاکید کرد و گفت:  بانک ملی ایران همواره در کنار تولیدکنندگان در اقصی نقاط کشور بوده و به عنوان بازوی حمایتی دولت در جهت رونق تولید و رفع موانع اقتصادی کشور گام بر می دارد. 

یوسفی همچنین در بازدید از برخی شعب استان، رفاه و رونق معیشت همکاران شاغل و بازنشسته را از دغدغه های اصلی و همیشگی دکتر نجارزاده و مدیران ارشد بانک عنوان و تاکید کرد: برنامه ریزی برای رفع مشکلات همکاران انجام شده و امیدواریم روزهای بهتری در انتظار همکاران بانک ملی ایران باشد.

وی در بازدید از شعبه مرکزی زنجان امیدآفرینی و دوری از حس ناامیدی و دلسردی را بسیار راهگشا دانست و روسای شعب را به ایجاد روحیه تعاون و همدلی توصیه کرد.

فرامرز شیروانی رئیس اداره امور شعب استان زنجان هم گفت: همکاران این استان با تلاش بی وقفه و با برنامه ریزی راهبردی توانستند به کرات در کشور بیشترین رشد منابع در سپرده های اصلی را به نام خود به ثبت برسانند و امیدواریم در سه ماه پایانی سال ضمن درک صحیح از وضعیت بازار پولی و سرمایه، به اهداف پیش بینی شده دست یابیم و کارنامه عملکرد شایسته ای به نام خود در میان واحد‌های بانک ملی ایران ثبت نماییم.

در پایان این جلسه از عملکرد شعب برتر نه ماه اداره امور قدردانی شد.


-----
----------------