×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سهم ۱۲۶ هزار میلیارد تومانی ” ومعادن“در پروژه‌های توسعه‌ای

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی ایمیدرو، محمدرضا موثقی‌نیا که در جلسه کنترل مدیریت شرکت توسعه معادن و فلزات سخن می‌گفت؛ افزود: شرکت توسعه معادن و فلزات هفت پروژه پیشران اقتصادی در حال اجرا دارد که راهبری آن به طور مستقیم با این مجموعه است.

وی گفت: این شرکت دارای پروژه‌های در حال اجرا و برنامه‌ریزی، در شرکت‌های بزرگ معدنی است که در زنجیره ارزش محصولات معدن و صنایع معدنی، تاثیرگذاری بالایی دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ایمیدرو راهبری و پایش پروژه‌های توسعه ای شرکت‌ها را در اولویت برنامه‌ها قرار داده‌است، اعلام‌کرد: افزایش تولید از سیاست‌های اصلی این حوزه به‌شمار می‌رود.

ثبت سود خالص ۳۹۱ میلیون دلاری در سال ۱۴۰۱

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات اعلام کرد: “ومعادن” طی سال گذشته سود خالص ۳۹۱ میلیون دلاری ثبت کرد.

اردشیر سعدمحمدی افزود: با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای هدف‌گذاری شده؛ افزایش سرمایه ۳۰ هزار میلیارد تومانی شرکت مورد توجه است.

وی در معرفی طرح‌های در دست اجرا با راهبری توسعه معادن و فلزات، اظهار داشت: از جمله طرح‌های برجسته که راهبری آن را بر عهده داریم؛ می توان به احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی کردستان، اقلید و آرتاویل اشاره‌کرد.

سعدمحمدی افزود: همچنین کارخانه ذوب و فولادسازی کردستان، تکمیل پست ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه سمنان و احداث کارخانه کنسانتره‌سازی سنگ‌آهن صبانور از طرح‌های توسعه ای “ومعادن” محسوب میرشود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات عنوان کرد: احداث کارخانه تولید مس جانجا، تولید استیل کورد و احداث کارخانه تولید فروسیلیکومنگنز بخشی از طرح‌های جاری و درحال برنامه‌ریزی شرکت است.


-----
----------------