×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
صباحی مدیر ارشد فروش بیمه باران شد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی، اگرچه مدت زیادی از ورود صباحی به صنعت بیمه نگذشته است اما فعالیت درخشان او در این صنعت نشان از عزم راسخ او برای موفقیت دارد.

او درباره نحوه آشنایی خود با صنعت بیمه گفت: سال ۹۸ توسط همسرم علی رحیمی‌زاد با صنعت بیمه آشنا شدم. در آن زمان او مدیر فروش بیمه‌های زندگی شرکت بیمه پاسارگاد بود و پس از اینکه باب آشنایی من با این صنعت گشوده شد، تصمیم گرفتم به طور تخصصی وارد آن شوم. پس از آن، در پاییز سال ۹۹ همزمان با بازگشایی دفتر بازاریابی منطقه‌ای آرامش همراه تیم تحت مدیریت آقایان گودرزی و رحیمی با شرکت بیمه زندگی باران آشنا شدم.

او درباره نقاط قوت همکاری با شرکت بیمه باران گفت: تنوع محصولات و خدمات الکترونیکی شرکت بیمه باران در تصمیم بنده برای پیوستن به این شرکت موثر بود. ضمن اینکه طی این سه سال فعالیت در شرکت بیمه باران با حمایت و راهبری آقایان رحیمی و گودرزی مدیران توانمند دفتر بازاریابی هماهنگی آرامش تلاش کردیم شبکه فروش آرامش را در سراسر کشور گسترش دهیم.

صباحی افزود: همچنان نیز در حال جذب و آموزش و گسترش شبکه نمایندگان فروش و کمک به ارتقا جایگاه شغلی نمایندگان هستیم.

او با اشاره به برنامه‌ها و اهداف پیش روی خود گفت: هدف ما در دفتر بازاریابی هماهنگی آرامش ایجاد اشتغال برای کارجویان و ترویج فرهنگ بیمه‌های زندگی در سراسر کشور است. امیدوار هستیم با کمک و همراهی مدیران شبکه فروش شرکت بیمه باران و همچنین مدیران خوشنام مجموعه آرامش این هدف محقق شود.


-----
----------------