×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

“وین کارت” نه تنها از امکانات بانکی معمولی برخوردار است، بلکه با انجام هر تراکنش الکترونیک، امتیاز کسب می‌کند که در قرعه‌کشی هر فصل به ۴۴۴ نفر جوایز نقدی اهدا می‌شود.
این سرویس با هدف ترویج استفاده از ابزارهای الکترونیک به جای پول نقد و تشویق مشتریان به انجام تراکنش‌های الکترونیک طراحی شده است. با توجه به رقابت فزاینده در بازارهای مالی، “وین کارت” به عنوان یک گزینه متفاوت و موثر برای کسب امتیازات و شانس برنده شدن در قرعه‌کشی بانکی مطرح است.

برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این سرویس شامل امکان کسب امتیازات از تراکنش‌های روی تمام درگاه‌های بانکی و حتی درگاه‌های دیگر بانک‌ها است. همچنین، مشتریان می‌توانند با داشتن این کارت به صورت مستقیم از خدمات مختلف خودپردازها، پایانه شعبه‌ای، پایانه فروشگاهی، و اینترنتی استفاده کرده و از تمامی خدمات بانکی بهره‌مند شوند.

نوع حسابی که باز می‌شود، به انتخاب مشتری بستگی دارد و مهمترین امتیاز آن این است که حتی می‌توانید برای هر حساب دو “وین کارت” دریافت کرده و یکی از آن‌ها را به اطرافیان خود اهدا کنید. همچنین، مشتریان با حداقل موجودی حساب ۵۰ هزار تومان می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.
بانک سامان با معرفی “وین‌کارت”، سرویسی نوین در عرصه بانکداری الکترونیکی را به مشتریان ارائه می‌دهد. با توجه به تمایل روزافزون به استفاده از ابزارهای الکترونیکی، این بانک با ایجاد “وین‌کارت” نقش جدیدی در ارتقاء خدمات بانکی ایفا می‌کند.
“وین‌کارت” به دارندگان خود امکان کسب امتیاز با هر تراکنش بانکی را می‌دهد. این امتیازها در قرعه‌کشی‌های ماهیانه با جوایز نقدی بین ۴۴۴ نفر تقسیم می‌شود. برخلاف بسیاری از کارت‌های بانکی، “وین‌کارت” امکان کسب امتیاز از طریق درگاه‌های الکترونیکی تمام بانک‌ها را فراهم کرده است.
دارندگان این کارت، با انجام تراکنش‌های روزانه مانند خرید، پرداخت قبوض، انتقال وجه، خرید شارژ، و … امتیاز کسب کرده و در قرعه‌کشی ماهانه شرکت کرده و جوایز نقدی ارزشمندی را دریافت می‌کنند.
در هر فصل ۴۴۴ نفر شانس برنده شدن در قرعه‌کشی «وین‌کارت» بانک سامان را دارند. مبنای امتیازدهی مجموع مبلغ تراکنش‌های موفق خرید کالا و خدمات، پرداخت قبوض، خرید کارت شارژ و انتقال وجه در هر بار استفاده از کارت است. بدین‌منظور به‌ازای حداقل مبلغ تعیین‌شده برای هر عملیات امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. در این سپرده برای کسب امتیاز  بیشتر در قرعه‌کشی مانده موجودی روزانه شما نیز دارای امتیاز است.  قاعدتاً هرچه میزان تراکنش‌های شما بیشتر باشد، در زمان برگزاری قرعه‌کشی مربوطه شانس بیشتری برای برنده‌شدن خواهید داشت. همه ما به هر نحوی در طول روز مجبور به انجام تراکنش‌های مختلف هستیم. حال که بانک سامان این موقعیت را برای همه مردم به وجود آورده است تا به‌ازای هر تراکنش امتیازی بگیرند و در نهایت شانسی برای دریافت جایزه نهایی قرعه‌کشی ماهانه این بانک داشته باشند، چرا نباید از آن استفاده کرد؟ این یک فرصت فوق‌العاده برای همه افرادی محسوب می‌شود که قصد دارند حتی با کوچک‌ترین امور مالی، به رؤیاهای بزرگ خود برسند.در هر سال ۴۸۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان  و در هر سال ۱۷۷۶ نفر به شرح زیر اهدا می‌شود:
۱۶ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی
۱۶۰ جایزه ۱۰ میلیون تومانی
۱۶۰۰ جایزه یک‌میلیون تومانی
نکته مهم: در صورت برنده شدن یا نشدن در قرعه‌کشی‌های فصلی وین، امتیازهای کسب‌شده در پایان هر فصل صفر می‌شود و به فصل بعد منتقل نمی‌شود.
برای برنده شدن در قرعه‌کشی‌های طرح وین محدودیتی وجود ندارد و هر فصل شانس برنده شدن وجود دارد. قرعه‌کشی وین کارت به‌صورت فصلی و دو هفته بعد از هر فصل انجام می‌شود.
بر این اساس، علاقه‌مندان به شرکت در قرعه‌کشی فصلی، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک سامان در سراسر کشور، نسبت به افتتاح حساب و دریافت وین‌کارت اقدام و با انجام هریک از فعالیت‌های بانکی مانند پرداخت قبوض، خرید از کارت‌خوان‌های سامان، خرید شارژ، انتقال وجه و غیره برای شرکت در قرعه‌کشی دور بعد، امتیاز کسب کنند.


-----
----------------