×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۱۰ هزار بن کارت نقدی و بسته مواد غذایی بین روزه‌داران مناطق محروم توزیع می‌شود

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، بن کارت های مذکور شامل ۵۰۰۰ بن کارت نقدی ۵ میلیون ریالی است که بین روزه داران مناطق محروم کشور توزیع خواهد شد.
در مرحله نخست این پویش ۵ هزار بسته مواد غذایی و خوراکی برای اطعام روزه داران تعلق گرفت که اکنون در حال توزیع بین نیازمندان مناطق مختلف تهران و شهرستانها است.
گروه مالی گردشگری به مناسبت ماه مبارک رمضان امسال با هدف اطعام جمعی از هموطنان روزه دار و مومن مناطق کمتر برخوردار تهران و شهرستانها، در مجموع ۱۰ هزار بسته شامل ۵ هزار بسته سبد مواد غذایی و ۵ هزار بن‌کارت نقدی کمک معیشتی تامین کرده است.
این سومین سال متوالی است که گروه مالی گردشگری در راستای مسئولیت های اجتماعی و با همکاری بانک گردشگری، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه، پویش “سفره مهربانی” را تشکیل و بسته‌های مواد غذایی و همچنین بن کارت های نقدی کمک معیشتی را بین روزه داران تامین و توزیع می کند.
بسته‌های مواد غذایی شامل ۱۲ قلم انواع مواد غذایی و خوراکی از جمله برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، خرما، چای و شکر است که ارزش هر کدام از بسته‌ها ۱۳ میلیون ریال و در مجموع ۶۵ میلیارد ریال است که از طریق بنیاد نیکوکاری یاس در ایام شب های قدر در ۲۶ نقطه شهر تهران و ۳۱ نقطه از شهرستانها در حال توزیع است.
همچنین بن کارت های نقدی که شامل ۵ هزار کارت ۵ میلیون ریالی است، بتدریج تا پایان ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف به ویژه نقاط کمتر برخوردار کشور توزیع خواهد شد.
این گزارش حاکیست: پیش از این نیز گروه مالی گردشگری ده ها هزار بسته معیشتی را در راستای کمک های مومنانه بین اقشار آسیب دیده از کرونا و همچنین نیازمندان مناطق مختلف کشور از طریق بنیاد یاس توزیع کرده است.
بنیاد نیکوکاری یاس وابسته به گروه مالی گردشگری از سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است.


-----
----------------