×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تاکید بر لزوم طراحی بسته‌های محصولی برای مشتریان

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین به همراه معاونین «پشتیبانی و امور اقتصادی» و «شبکه فروش و توسعه بازار» این شرکت، از شعبه کرمان بازدید و در دیدار با بیمه‌گذاران بیمه نوین در استان کرمان ضمن بیان این مطلب گفت: مسئله نوآوری در ارائه محصول و خدمات یکی از چالش‌های همیشگی در صنعت بیمه کشور بوده که امروز با فناوری، علم داده‌ها و تکنولوژی که در خدمت صنایع مختلف است، می‌توان با برنامه‌ریزی و هوشمندی به زنجیره ارزش‌آفرین پایدار در ارائه و توسعه خدمات و محصولات برای بیمه‌گذاران و مخاطبان صنعت بیمه دست پیدا کرد.

وی همچنین تلاش برای توجه بیشتر به نیازها و خواسته‌های مشتریان بیمه نوین را اولویت این شرکت در ارائه خدمات و طراحی محصولات آتی عنوان کرد و افزود: رقابت، امروز تبدیل به مفهومی کیفی شده است و تکیه بر آمار کمی نمی‌تواند در حوزه خدمات قابل اتکاء و مطلوب باشد. کیفیت رضایت مشتریان ارتباط مستقیمی با آگاهی شرکت‌های بیمه از نیازها و انطباق با خواسته‌ها و دغدغه‌های آنها دارد.

مدیرعامل بیمه نوین در این بازدید، ضمن بدیهی دانستن حق دریافت خدمات مطلوب و به موقع مشتریان، تلاش همکاران در شعب و شبکه فروش را قابل تقدیر خواند و نیروی جوان بیمه نوین را به عنوان نقطه قوت این شرکت دانست.

کریم‌خان زند همچنین رشد مطلوب پرتفوی بیمه‌ای را برخاسته از مدیریت ریسک به همراه رضایت مشتریان دانست و بر فروش بیمه‌نامه به مشتریان حقیقی و خرد تأکید کرد.

گفتنی است، شرکت بیمه نوین در استان کرمان با دو شعبه در شهرهای کرمان و سیرجان و نیز یک باجه در شهر رفسنجان خدمات و محصولات بیمه‌ای را خود را ارائه می‌کند.


-----
----------------