×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گام های بلند بیمه البرز در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل،مدیرعامل بیمه البرز در نشستی مشترک با مدیران هلدینگ صبا انرژی که صبح روز دوشنبه در محل دفتر مرکزی این هلدینگ و به منظور امضا تفاهنامه همکاری مشترک برگزار شد با اشاره به جذب مناسب منابع مالی از طریق ارائه خدمات بیمه ای نوین گفت: مردم با خرید خدمات بیمه ای بیمه نامه زندگی و بیمه عمر می‌توانند در سرمایه‌گذاری طرح‌ها و پروژه‌های ملی سهام‌دار باشند و از سود بازگشت سرمایه بیمه عمر خود بهره‌مند شوند.

موسی رضایی میرقائد این اقدام را در راستای مشارکت مردم در تولید دانست و تاکید کرد: مشارکت مردم اصلی‌ترین عامل جهش و حفظ تولید است که بیمه البرز تمام ظرفیت خود را در جلب مشارکت همگانی در سرمایه گذاری‌ها و تسهیل شرایط برای عبور از مشکلات و مسیرهای سخت اقتصادی بکار گرفته است.

مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی نیز این هلدینگ را یکی مجموعه های سودآور صندوق بازنشستگی دانست و تاکید کرد: در هلدینگ صبا انرژی ۸ میلیارد دلار پروژه تعریف شده که در تلاشیم با تامین مالی آن ها به ویژه از طریق بازار سرمایه و منابع مالی مردمی در کوتاه ترین مدت به بهره‌برداری برسانیم.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری فی‌مابین بیمه البرز و هلدینگ صباانرژی به منظور سرمایه گذاری در پروژه های این هلدینگ به امضای طرفین رسید.


-----
----------------