×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حضور معاون فناوری اطلاعات بانک سینا در مرکز ارتباط با مشتریان

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، در راستای تکریم مشتریان و با هدف ارتباط مستقیم با آنان، کاظم نراقیان، معاون فناوری اطلاعات این بانک، روز شنبه در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا حضور یافت.

وی در این دیدار ضمن آگاهی از سؤالات و دغدغه‌های عمده مشتریان که با مرکز تماس بانک سینا ارتباط برقرار می‌کنند، اعلام آمادگی کرد که با هماهنگی معاونت فناوری اطلاعات، دسترسی‌های بیشتری برای رفع مشکلات بانکی برخط مشتریان و پاسخگویی مناسب‌تر به آن‌ها در نظر گرفته شود.

گفتنی است مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا با هدف صیانت از حقوق شهروندی و شفاف‌سازی خدمات، امکان گفت‌وگوی مستقیم معاونان مدیرعامل با مشتریان این بانک را فراهم کرده است. در همین راستا، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه نیز معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار بانک، جهت پاسخگویی به سؤالات، در مرکز ارتباط با مشتریان حضور خواهد یافت.

شماره تلفن مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان بانک هستند، ۴۱۷۳۱ است.


-----
----------------