مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه تولید مجتمع سرچشمه بر ضرورت هماهنگی میان سطوح مختلف سازمان تأکید کرد و گفت: توسعه پایدار تنها زمانی محقق میشود که تمام ارکان در یک مسیر حرکت کنند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در مراسم گرامیداشت روز زن و مقام والای مادر که در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا ( س) صورت گرفت، بر استفاده حداکثری از توان بانوان با توجه به صلاحیتهای دانشی و تجربی آنها تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تحول در مدل حکمرانی این شرکت را منوط به بهرهگیری از نوآوری و فناوری دانست و تأکید کرد: ملیمس از کسبوکارهای نوظهور فناورانه حمایت میکند تا بهرهوری و ظرفیتهای تولیدی را ارتقا دهد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، حمایت از نخبگان و سرمایهگذاران کشور را یکی از اولویتهای این شرکت عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، بر پایبندی به برنامههای زمانبندی شده پروژهها تأکید و پیشبرد دقیق طرحهای راهبردی را کلید تحقق اهداف توسعهای این شرکت دانست.
دومین دوره طرح ملی شناسایی و پرورش «۱۰۰۰ مدیر»، با هدف آموزش و توانمندسازی مدیران جوان و ارتقای مهارتهای علمی و تقویت مهارتهای حل مسأله در شرایط بحرانی، از صبح امروز (یکشنبه ۱۶ آذرماه) به طور رسمی آغاز به کار کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اعلام کرد: نزدیک به ۶۰۰ ایده از سراسر کشور برای شرکت در «رویداد ملی ایدههای نوآورانه و فناورانه در زنجیره ارزش مس» به دبیرخانه رویداد ارسال شده است تا مسیر توسعه فناوری و بهرهوری در صنعت مس هموارتر شود.
معاون طرح و برنامهریزی شرکت ملی صنایع مس ایران اعلام کرد: نخستین رویداد ملی ایده های نوآورانه و فناورانه در زنجیره مس و نمایشگاه جانبی آن، هفته آینده در رفسنجان برگزار می شود.
مدیرعامل شرکت ملی مس در واکنش به انتقادات زیستمحیطی معدن کاری تاکید کرد که فعالیتهای معدنی بدون اثرات جانبی ممکن نیست، اما تلاش خود را کردهایم که تخریبهای زیستمحیطی را به حداقل برسانیم.
دکتر سیدمصطفی فیض، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در آیین آغاز فرایند تغییر ساختار حکمرانی این شرکت، گفت: مدل جدید حکمرانی در ملی مس، بهرهوری و سودآوری مجتمعهای تولیدی را رقم خواهد زد.
آیین آغاز فرآیند تغییر ساختار حکمرانی شرکت ملی صنایع مس ایران، روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه با حضور اعضای هیئتمدیره، مدیران ارشد ستادی و مدیران مجتمعهای تولیدی برگزار شد.
مشاور نوآوری و اقتصاد دانشبنیان شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به رویداد «ایدههای نوآورانه و فناورانه در زنجیره ارزش مس» گفت: اراده قطعی شرکت ملی مس حمایت و همکاری با شرکتهای دانشبنیان، فناور و نوآور است.
مدیر مجتمع مس سونگون گفت: فاز نخست نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ مگاواتی هریس، بهعنوان یکی از بزرگترین پروژههای برق سبز در شمالغرب کشور، اواخر سال آینده وارد مدار خواهد شد و نقش مهمی در تأمین برق پایدار طرحهای توسعهای مجتمع سونگون ایفا میکند. این نیروگاه یکی از پروژههای شاخص کشور در حوزه تولید برق پاک و کاهش آلایندگیهای صنعتی محسوب میشود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تأکید بر ضرورت حرکت در مسیر خودکفایی انرژی در این شرکت، گفت: تنوعبخشی به سبد تأمین انرژی شرکت ملی مس، رویکردی حیاتی برای افزایش امنیت تامین برق مجتمعهای تولیدی، پشتیبانی از پروژههای توسعهای و تضمین پایداری تولید به شمار میرود.
مرکز تصویربرداری MRI بیمارستان ولیعصر شهربابک با اعتباری بیش از ۱.۲ میلیون یورو توسط شرکت ملی صنایع مس ایران احداث و عصر پنجشنبه ۲۹ آبان ماه رسما مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
یازدهمین دوره جایزه بهره وری معدن و صنایع معدنی در حالی برگزار شد که طی این رویداد تنها یک شرکت موفق به دریافت جایزه سیمین شد و شش شرکت نیز جایزه برنزین را دریافت کردند.
تندیس برنز پیشتازان بهرهوری و لوح تقدیر یازدهمین همایش بهره وری معادن و صنایع معدنی به مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اهدا شد.
مهلت ارسال آثار و شرکت در رویداد ملی «ایدههای نوآورانه و فناورانه در زنجیره ارزش مس» که با هدف توسعه فنآوریهای نوین و افزایش بهرهوری در صنعت مس برگزار میشود تا تاریخ ۶ آذر ماه ۱۴۰۴ تمدید شد.
رفع موانع و تسریع در اجرای طرحهای توسعهای مجتمع مس سونگون در دیدار مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و استاندار آذربایجان شرقی مورد تأکید قرار گرفت.
مدیر بومیسازی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در سال ۱۴۰۳ حدود ۶۰ میلیون یورو صرفهجویی ارزی از محل بومیسازی تجهیزات راهبردی صنعت مس محقق شد و امسال تلاش داریم این رقم را به بالای ۶۵ میلیون یورو برسانیم.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در حاشیه بازدید وزیر صمت از غرفه این شرکت در نمایشگاه ایران کانمین ۲۰۲۵، از بهرهبرداری از ۹ پروژه توسعهای با برآورد ارزش سرمایهگذاری حدود ۵۸۹ میلیون یورو در سال ۱۴۰۴ خبر داد.
دومین روز نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران کانمین ۲۰۲۵ در شرایطی در حال برگزاری است که کانتر اختصاصی رویداد «ایدههای نوآورانه و فناورانه در زنجیره ارزش مس» با استقبال علاقهمندان، شرکتهای دانشبنیان و صاحبان ایدههای خلاق مواجه شده است.
سفرای ۱۲ کشور جهان در جریان برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی معدن، صنایع معدنی، ماشینآلات و تجهیزات وابسته (ایران کانمین ۲۰۲۵) از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران بازدید کردند.
شرکت ملی صنایع مس ایران با غرفه اختصاصی خود در سالن A۲۵ نمایشگاه ایران کانمین ۲۰۲۵، به طور ویژه میزبان فعالان بخش معدن و صنایع معدنی کشور است.









