با حکم دکتر «علی رستمی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «حسین محمودی میمند» به عنوان سرپرست جدید مجتمع مس شهر بابک منصوب شد.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همزمان با تحویل سال ۱۴۰۱ شمسی در مجتمع مس سرچشمه حضور یافت.
مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از سال ۹۷ تاکنون در جهت حفـظ و توسعه پوشش گیـاهی منابعطبیعی طرح هایی از جمله جنگلکاری، حفاظت و حمایت از پوشش گیاهی و احیای فضای سبز، مبارزه با آفت گیاهخوار و کشت بذرهای گیاهان بومی را اجرا کرده است.
در دومین روز از چهارمین همایش و نمایشگاه چشمانداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران، میزگرد تخصصی معدنکاری پایدار با محوریت هوشمندسازی معادن روباز برگزار شد.
جلسه بررسی روند تولید صبح و عصر امروز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با حضور دکتر اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دو مجتمع برگزار شد.
جلسات تولید «مجتمع مس سرچشمه و شهربابک» با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از عرضه موفق کاتد برای نخستین بار در رینگ صادراتی بورس کالا خبر داد.









