×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ذوب آهن اصفهان گواهینامه همولوگیشن را دریافت کرد

* محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان در این خصوص به خبرنگار ما گفت : با توجه به مطالعه بازار و نیازسنجی انجام شده جهت صادرات به کشور آلمان،محصولات میلگرد آجدار مطابق استاندارد DIN۴۸۸ در دستور تولید قرار گرفت، لذا با نماینده ممیزی و تایید کننده نهایی محصول مطابق این استاندارد،جهت انجام ممیزی و ارزیابی شرایط فنی و فرایندهای سازمان با الزامات استاندارد های ISO۹۰۰۱ و DIN۴۸۸ از انتهای سال ۹۹ هماهنگی های لازم به عمل آمد.   

مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : بر این اساس کلیه فرایندها و دستورالعمل های مرتبط شرکت مطابق با الزامات سیستم مدیریت کیفیت (  (ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵مورد بررسی و ممیزی قرار گرفت که نهایتاً منجر به صدور گواهینامه جهت محصول میلگرد آجدار مطابق با استاندارد DIN۴۸۸  گردید.   

* سیاوش خواجوی مدیر بخش فولادسازی ذوب آهن اصفهان نیز در ادامه گفت : مطابق با گواهینامه همولوگیشن برای محصولات B۵۰۰B (نوعی میلگرد آجدار)،بر اساس دستور العمل موجود در فولادسازی برای این مارک، ذوب مطابق با شرایط خاص و با توجه به کلیه پارامترها آماده شد.

* محمود پور شعبان مدیر آزمایشگاه مرکزی شرکت نیز گفت:  جهت انطباق با الزامات استاندارد DIN ۴۸۸ لازم بود تا پس از بررسی استاندارد توسط تیم کارشناسی آزمایشگاه مرکزی، تست ها، متد و تجهیزات مورد نیاز مشخص گردد. پس از انجام این مهم، کیفیت این محصولات با انجام تست های مذکور با صحت و دقت بالا و با بکارگیری تجهیزات پیشرفته توسط آزمایشگاههای این مدیریت صحه گذاری گردید.

* علیرضا مهرابی قائم مقام مدیر مهندسی نورد شرکت نیز با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان اولین شرکت ایرانی است که موفق به دریافت گواهینامه همولوگیشن شد،بیان کرد : این گواهینامه،کیفیت مطلوب محصول میلگرد آجدار و خواص مکانیکی منحصر به فرد آن را نشان می دهد.

قائم مقام مدیر مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان گفت : اخذ این گواهینامه مسیر را برای ورود محصولات ذوب آهن به بازار های کشور آلمان هموار می کند و ارزش آفرینی فراوانی را در پی دارد.

شایان ذکر است این موفقیت بر پایه نیازسنجی های صورت گرفته توسط معاونت بازاریابی و فروش و به منظور حضور در بازارهای اروپایی با همکاری بخش های مختلف شرکت به ثمر نشسته است.


-----
----------------