×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
رضا شریفی: تسریع در پیشبرد اهداف پروژه فولاد اقلید در راستای رشد تولید و منویات رهبری است

به گزارش رویداد جدید به نقل از  روابط عمومی شرکت، مهندس رضا شریفی در بازدید سرزده امروز سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ خود از پروژه آهن اسفنجی که تیمی از مهندسان و گروه فنی شرکت وی را همراهی می‌کردند، از تمام جبهه‌های نهایی شده و در دست اقدام ازجمله برق‌رسانی موقت، روشنایی سایت، سازه‌های عظیم ریفرمر و کوره بازدید کرد.

وی با تأکید بر اینکه سال ۱۴۰۲ سال سرنوشت سازی برای پروژه آهن اسفنجی اقلید محسوب می‌شود، تصریح کرد: هیچ اهمال و تسامحی در این پروژه جای ندارد و درنهایت دقت باید تلاش مدیران، مهندسان و کارگرانی که در این پروژه شاغل هستند در راستای تسریع در پیشبرد اهداف پروژه باشد.

مدیرعامل فولاد اقلید بیان داشت: کاهش زمان ساخت این کارخانه به معنای کوتاه کردن زمان رسیدن به بهره‌برداری و تولید آهن اسفنجی است و این بدان معنا است که زودتر آهن اسفنجی موردنیاز زنجیره فولاد از طریق این کارخانه تأمین خواهد شد و درنهایت تولید فولاد رشد می‌کند.

رضا شریفی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، پروژه آهن اسفنجی اقلید جزو پروژه‌های پیشران دولت سیزدهم است و با بهره‌برداری از این پروژه ثروت آفرینی و رشد اقتصادی برای منطقه و کشور خواهیم داشت که در راستای رفاه مردم کشورمان خواهد بود.


-----
----------------